Головними завданнями сучасної освіти в Україні є виховання громадянина України, формування соціально зрілої, працелюбної, творчої особистості, якій притаманно почуття власної гідності, повага до прав і свобод людини, свідоме ставлення до обов’язків людини і громадянина, активної участі у соціальному житті країни. У формуванні означених важливих якостей, розвитку соціальної компетентності, вихованні особистості громадянина сучасної демократичної держави важливе місце займає середовище - все те, що оточує дитину від народження до кінця життя, починаючи з сім’ї, шкільного оточення і завершуючи середовищем соціальним, у якому вона народжується і яке створює умови для її розвитку і виховання. Тому зусилля освітян Бериславського району протягом 2014/15 навчального року спрямовувались на формування соціалізуючого освітнього простору. З метою презентації цікавих ідей, надання методичних рекомендацій щодо коректив та доповнень районним методичним кабінетом КУ “Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти” організовано проведення Дня педагогічної ідеї, який пройшов 26-27 травня 2015 року. Під час заходу керівники загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів мали можливість представити та захистити ідею оригінальної структури (моделі) освітнього соціалізуючого простору. На чолі з експертними групами у складі завідувача, методистів районного методичного кабінету, досвідчених педагогів освітніх закладів працювали тематичні секції за напрямками “Заклад сприяння здоров’ю”, “Громадсько-активна школа”, “Школа життєтворчості”, “Школа розвитку і соціалізації”, “Простір безпечного дитинства”. Свої моделі презентували 28 загальноосвітніх та 25 дошкільних навчальних закладів. Професійно представили свою роботу дошкільні навчальні заклади: Бериславські №3,№5, Козацький, Шляхівський, Томаринський, Тягинський, Зміївський №1, Новобериславський, Раківський та загальноосвітні навчальні заклади: Бериславська №3, Козацька, Ольгівська, Тягинська, Новобериславська, Зміївська ЗОШ І-ІІІ ступенів.Підсумовуючи методичне зібрання, керівникам надано ряд методичних рекомендацій в аспекті удосконалення представлених моделей (структур) соціалізую чого освітнього простору, окреслено завдання щодо реалізації наступного, формувального етапу науково-методичної проблеми, який передбачає оновлення змісту освітньої діяльності навчального закладу, заплановано проведення у наступному навчальному році тематичних фокус-семінарів за участю закладів освіти за здоров’язберігаючим та громадсько-активним напрямком, роботу творчої групи по складанню системи моніторингу впровадження заявлених моделей.
|