Питання підготовки дитини до школи, визначення завдань дошкільної і шкільної освіти, забезпечення неперервності освіти лишається дискусійним. ?] Проблемі наступності дошкілля і школи щодо формування логіко-математичної компетентності було присвячено інтегрований семінар–практикум для вихователів дошкільних і вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів, який відбувся 30 листопада 2016 року на базі Шляхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та Шляхівського дошкільного навчального закладу.
Відповідно до плану методичного заходу розглянуто питання наступності у логіко-математичному розвитку дошкільників та учнів початкових класів засобами інноваційних освітніх технологій з досвіду роботи вищезазначених закладів, опрацьовано теоретичні основи формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з детальним порівнянням та аналізом програм двох ланок освіти. В ході практичної частини заходу присутні ознайомилися з елементами ігрової технології В. Воскобовича , відвідали інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань у старшій групі “Стежка знань”, міні-заняття в осередку саморозвитку з дітьми старшого дошкільного віку “Уроки тітоньки Сови”, урок математики у 2-му класі “Закріплення вивчення способу додавання і віднімання двоцифрових чисел.”, заняття курсу “Продуктивне мислення” у 1-му класі з теми: “Розвиток дрібної моторики руки, точність руки, точність рухів. Дія за правилом”, залучалися до міні майстер-класів з питань використання інноваційних методів формування логіко-математичної компетентності, які провели педагоги-майстри – М’якенко Л.П., учитель Зміївської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Кобилянська Н.С., вихователь Бериславського ДНЗ №3. Дискусійно обговоривши результати роботи семінару-практикуму, педагоги зазначити, що реалізуючи завдання формування логіко-математичної компетентності, необхідно забезпечити неперервність освіти через призму наступності у змісті, формах і методах роботи дитячого садка і школи, активно використовувати методи та прийоми інноваційних технологій, інтегрований підхід.
|