Майстер-клас для вчителів фізичної культури
Одним із найважливіших завдань
вчителів фізичної культури району є отримання
методичних послуг - нових
педагогічних ідей і перспективного педагогічного досвіду в практику модернізації освіти,
прилучення вчителів до перспективних моделей педагогічного досвіду і набуття
власного досвіду в широкій і
різноманітній практиці.
Підвищення професійної
майстерності педагогів має найрізноматніші форми. Серед
них і майстер-клас - одна з ефективних форм методичної роботи,
яка дає можливість вчителям побачити сучасні методи, прийоми та форми
навчання дітей. Цього разу для майстер-класу з вчителями фізичної
культури обрано вид спорту за моделем
"Туризм”.
Положенням про загальноосвітній навчальний заклад чітко визначені обов’язки
педагогічних працівників, зокрема, необхідність постійно підвищувати свій
професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру.
Реальну
допомогу педагогам у цій важливій справі
надається районним методичним
кабінетом. У зв’язку з цим суттєво зростають вимоги до якості
післядипломної освіти та результативності науково-методичної роботи з
педагогічними кадрами.
Розпочав роботу майстер-клас з проблеми: " формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя
шляхом залучення учнівської молоді до спортивного
туризму ” (
керівник Авраменко В.О., вчитель
Бериславської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3) вчитель вищої
категорії, вчитель-методист, який на першому занятті ознайомив вчителів зі
змістом варіативного модуля "Туризм” за навчальною програмою для 5-9 класів рекомендовано Міністерством освіти і науки
України (лист МОН України № 1/11-6353 від 30.07.2009
р.)
Слухачів майстер-класу ознайомлено з державними вимогами
загальноосвітньої підготовки учнів, обладнанням, необхідним для вивчення
модуля "Туризм”, орієнтовними навчальними нормативами. Так як з першого вересня
2013 року за новим стандартом освіти з п’ятого класу введена нова програма з фізичної культури, сухачі
розглянули змістовне наповнення
предмета "Фізична культура” та
варіативний модуль "Спортивне орієнтування”,