Мотивація до навчання – одна із головних умов реалізації навчально-виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але є рушійною силою удосконалення особистості. Мотивація, її формування лежать в основі шкільних успіхів та негараздів. Низька успішність, шкільна дезадаптація, недостатній рівень культури, що безпосередньо впливає на поведінку і спілкування учня, далеко не повний перелік труднощів, з якими ми стикаємося в умовах школи майже щоденно. А причина проблеми проста – дитина не розуміє, навіщо їй це потрібно. Тобто немає мотивації. Своїм досвідом застосування різноманітних прийомів мотивації у формі майстер-класу поділилась зі своїми колегами вчитель хімії вищої кваліфікаційної категорії, “вчитель-методист” - Матвєєнко Людмила Олександрівна (Бериславська ЗОШ №3 ). Завжди цікавий, нестандартний підхід до вибору прийому мотивації вчителем на уроках хімії сприяє формуванню у школярів внутрішньої мотивації – бажання вивчати предмет. Учасники майстер-класу взяли активну участь у цікавих дослідженнях, а їх результати узагальнили і презентували в проектах.
Фото можна переглянути у фотоальбомі http://metodberislav.at.ua/photo
|