16 грудня 2016 року на базі районного методичного кабінету відбувся консалтинг для вихователів дошкільних навчальних закладів та соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів району з теми: “Психолого-педагогічна корекція особистісного розвитку тривожних та сором’язливих дітей”. ?
Метою проведення психолого-педагогічного консиліуму є надання професійної допомоги у формі консультацій та рекомендацій вихователям дошкільних навчальних закладів, соціальним педагогам загальноосвітніх навчальних закладів, де в ролі консультантів виступили досвідчені практикуючі психологи з питань психолого-педагогічної корекції особистісного розвитку сором’язливих дітей та дітей з ознаками тривожності, допомозі у виборі та практичному використанні оптимальних діагностичних і корекційних методів впливу.
У районному заході взяли участь 8 вихователів, 10 соціальних педагогів та 6 практичних психологів-консультантів навчальних закладів. Під час свого виступу методист РМК Кудрявцева І.А. висвітлила питання “Актуальність проблеми особистісного розвитку тривожних та сором’язливих дітей в аспекті вирішення завдань їх успішної соціалізації”. Практичні психологи Бериславського дошкільного навчального закладу № 3 та Козацької ЗОШ І-ІІІ ступенів (Власенко Н.В., Сичова Н.П.) розкрили питання корекції тривожних та сором’язливих дітей. Практичний психолог Бериславської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 (Кліандрова І.О.) показала шляхи виявлення таких дітей в умовах навчального закладу.
Цікавими та змістовними для всіх стали презентації досвіду роботи практичних психологів Бериславської ЗОШ І-ІІ ступенів № 5, Зміївської, Львівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Бериславського дошкільного навчального закладу № 3 (Погорєла Н.Л., Романів Н.М., Латко М.М., Власенко Н.В.) з використанням методів корекції особистісного розвитку сором’язливих та тривожних дітей, а саме: прийомів казкотерапії, ігротерапії, особливості мандалотерапії та піскової терапії для зниження рівня тривожності дитини дошкільного та молодшого шкільного віку. З учасниками консалтингу були проведені проективні діагностичні методики “Людина під дощем”, “Чарівна країна почуттів”, “Страхи в будиночках” та арт-терапевтичні й ігрові вправи “Закінчи речення”, “Казочка по колу”, “Чарівний стілець”. Фото можна переглянути у фотоальбомі http://metodberislav.at.ua/photo
|