22 листопада 2018 року на базі Козацької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся практичний семінар для вчителів початкових класів з теми «Формування й розвиток критичного мислення молодших школярів». Під час теоретичної частини семінару методист Дєхтярьова Н.І. розкрила теоретичний аспект теми семінару, звернувши увагу на педагогічні умови і підходи розвитку критичного мислення в учнів початкових класів. В ході практичної частини на локаціях квесту учасники семінару працювали з медіатекстами, понятійними таблицями, ознайомилися зі стратегіями "Дзеркала й вікна","Лінія цінностей","Огляд галереї","РАФТ", визначали і порівнювали ознаки традиційного уроку і уроку розвитку критичного мислення, встановлювали відповідність складності завдань і розвитку когнітивних процесів. На відкритих уроках «Літературне читання» у другому класі та «Основи здоров´я» у четвертому класі учителі Грибко Л.О. і Марусан С.О. при опрацюванні навчального матеріалу використали прийоми "кубування" і "Фішбоун". В ході обговорення уроків учителі відзначили ефективність і продуктивність використаних прийомів у формуванні і розвитку критичного мислення учнів початкових класів. Підводячи підсумок учасники визнали процес розвитку критичного мислення одним із наскрізних завдань сучасної освіти.
|