23 лютого 2018 року на базі Бериславського ДНЗ №5 відбувся психолого-педагогічний консалтинг для вихователів закладів дошкільної освіти, практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти на тему: “Шляхи взаємодії закладів освіти щодо психологічної підготовки дитини до шкільного навчання”. Фахівцями надано теоретико-практичні консультаційні послуги за змістом запропонованої теми. Зокрема, методист районного методичного кабінету з дошкільного виховання Кудрявцева І.А. висвітила напрямки діяльності вихователів за структурними компонентами поняття “готовність до школи”. Старша медична сестра Бериславського ДНЗ №5 Скрипка Г.Р. проінформувала присутніх про фізіологічну готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в школі, методи оцінювання біологічної зрілості. Практичний психолог, соціальний педагог Бериславської ЗОШ І-ІІ ступенів №5 Бірюк Н.Л., Літвак Н.М., вихователь старшої групи Бериславського ДНЗ №5 Біленко З.В. представили досвід спільної діяльності обох закладів з теми заходу. Присутні переглянули фрагменти практичної роботи з дітьми, педагогами, батьками: заняття з формування мотиваційної готовності старших дошкільників до школи “Подорож до Лісової школи”, тренінгових занять по розвитку здібностей дитини дошкільного віку, підвищення психологічної культури батьків з проблем адаптації майбутніх першокласників до шкільного навчання, формування навичок позитивного спілкування батьків з дітьми.
Здійснення моніторингу рівня психологічної зрілості та вчасна корекція виявлених проблем дитини - запорука її успішного навчання у початковій школі. Практичний психолог Бериславського ДНЗ №3 Власенко Н.В. запропонувала присутнім “методичну посилку” з доступним для вихователів діагностичним інструментарієм, який можна використовувати для аналізу рівня розвитку психічних процесів, мотиваційної, емоційно-вольової готовності.
Досвідченими практичними психологами Бериславської №3, Козацької ЗОШ І-ІІІ ступенів Кліандровою І.О., Сичовою Н.П. запропоновано форми роботи щодо адаптації до шкільного навчання: робота адаптивного клубу “Сходинки”, “Школи батьківської майстерності”.
Консалтинг пройшов у дусі взаємопідтримки, взаєморозуміння, конструктивної дискусії між його учасниками. Наприкінці педагоги, присутні батьки вихованців мали можливість отримати індивідуальні консультації фахівців з окреслених на заході питань.
|