У рамках роботи над реалізацією ІІІ етапу науково-методичної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді» районним методичним кабінетом проведено семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи «Школа як інститут соціалізації особистості», метою якого було підвищити рівень знань з питань соціалізації особистості, визначити дієві інструменти соціалізації особистості та комплекс завдань навчального, виховного спрямування щодо соціалізації особистості учня у загальноосвітньому навчальному закладі. У ході семінару заступники директорів поглибили знання про соціалізацію та її значення в становленні особистості, форми та напрямами соціалізації, ознайомилися з досвідом роботи колег. Так, заступник директора Новокаїрської ЗОШ І-ІІІ ступенів Березан Л.В. презентувала систему роботи школи по соціалізації особистості в рамках моделі «Школа сприяння здоров’ю». Серед дієвих способів набуття учнями соціального досвіду було представлено:
- роботу краєзнавчого гуртка Качкарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Богонко Л.М.)
- шляхи оновлення соціалізуючого простору Козацької школи через участь у проектній діяльності та засобами елективного спецкурсу з медіаосвітнім компонентом “Ave, Skovoroda! Ідемо за Сковородою!” (Гетьман С.О.)
- курс «Людина і світ професій» у Лиманецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів (Білецька В.А.)
- «Парк відкритих студій» Новобериславської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Грекало В.М.)
- клубну роботу у Шляхівській ЗОШ І-ІІІ ступенів (Шевченко Г.В.).
|