Професійна діяльність педагога постійно змінюється та розвивається: оновлюється зміст освіти, запроваджуються нові педагогічні ідеї та методи, вдосконалюються різноманітні форми навчання й виховання. Це доводить необхідність спрямування зусиль управлінсько-методичної служби на створення умов для успішної професійної соціалізації та формування професійної педагогічної свідомості педагогів, які працюють з наймолодшими громадянами нашого суспільства. Враховуючи зазначене, обрано тему чергового засідання постійно діючого семінару-практикуму завідувачів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладіврайону «Розвиток професійної свідомості педагога ДНЗ – шлях до підвищення якості освіти наймолодших», який відбувся 17 листопада 2016 року на базі районного методичного кабінету. “Гортаючи” сторінки “усного журналу” на зазначену тему, учасники заходу вивчали зміст, функції, шляхи формування професійної свідомості як чинника успішної соціалізації педагога, отримали консультацію щодо сучасних підходів до інформаційно-методичного супроводу формування педагогічної свідомості, визначали інтерактивні форми методичної роботи в аспекті формування професійної педагогічної самосвідомості, брали участь у міні майстер-класі “Методика проведення коучинг-спілкування для виявлення внутрішніх професійних потреб особистості”, складали схему-модель “Я – Концепції” сучасного вихователя, ознайомились з інструментарієм дослідження професійної свідомості педагога.
Актуальність питання, змістовність, різноманітність та інтерактивний характер запропонованих видів роботи дозволили ефективно взаємодіяти учасникам, обмінюватися думками, визначити оптимальні шляхи формування професійної педагогічної свідомості, панувати духу професіоналізму.
|