У рамках підготовки вчителів до роботи в умовах Нової української школи 25 квітня на базі Зміївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів проведено семінар-практикум вчителів англійської мови. Семінар був присвячений питанням впровадження педагогіки партнерства як конструктивної взаємодії вчителів та учнів. Завідувач районного методичного кабінету Литвиненко Н.Л. разом із учасниками семінару обговорили питання про сутність педагогіки партнерства та на яких основних ідеях, принципах вона ґрунтується та яка роль вчителя в умовах педагогіки партнерства. На практичній частині вчителі відвідали відкриті уроки у першому та п’ятому класах, на яких вчителі Лінинська Л.М. та Белей Л.М. показали реалізацію основних положень педагогіки партнерства через взаємодію вчителя, учнів та батьків. Досвідом роботи по реалізації ідей педагогіки партнерства ( навчання без примусу, ідея опори, вільного вибору, самоаналізу) поділилися з колегами на методичному практикумі вчителі Капінус-Галієва Ю.І., Дяків Л.М., Дерев’янко С.А. та Фартушна Н.П.
|