27 лютого 2014 року відбувся семінар вчителів
художньої культури на тему: «Поліхудожнє виховання на уроках художньої
культури». Культуру сьогодення можна трактувати як
багатоманітність художніх явищ, які іноді переплітаються, а часом, породжують
мистецький синтез. В історії художньої
культури спостерігається різноманіття
типів синтезу: синкретизм, супідрядність, колажна взаємодія, симбіоз, зняття,
концентрація, трансляційне сполучення. Ці та інші питання розглядалися у
теоретичній частині семінару, а у практичній – опрацьовувалися форми роботи,
рекомендовані для впровадження поліхудожнього підходу у шкільну практику.Збереження духовної цілісності особистості потребує
розвитку емоційної сфери та активності уявлення. Такий напрямок виховання може здійснюватися
засобами мистецтв у процесі їхньої взаємодії на основі полі художнього підходу.
|