11 травня 2017 року на базі районного методичного кабінету відбулося підсумкове засідання Школи педагогічної майстерності вчителів історії. Протягом року вчителі працювали над проблемою «Створення ефективного навчально – виховного середовища на уроках історії - шлях до формування творчої особистості учня». На трьох засіданнях вчителі опрацювали наступні теоретичні питання: «Розвиток мотиваційних потреб в учнів на уроках історії», «Лабараторно – практичні роботи як метод викладання історії у школі»», «Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя та учня». Під час «круглого столу» на тему «Рівень комунікативного спрямування уроків історії та правознавства як показник творчого партнерства вчителя та учня» вчителі історії обмінялися досвідом щодо розвитку комунікативних вмінь та навичок в учнів на уроках, визначили рівні комунікативного спрямування уроків історії та окреслили завдання з формування комунікативної компетентності учнів на уроках історії. З метою обміну досвідом з питання організації інноваційного навчання на уроках історії вчителі взяли участь у «аукціоні методичних ідей». За результатами роботи Школи педагогічної майстерності напрацьований та зібраний матеріал буде узагальнено в посібник на допомогу вчителям історії.
|