18 січня 2018 року відбулося чергове засідання школи педагогічної майстерності вчителів початкових класів на якому розглядалося питання реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів. Учасники групи опрацювали поняття компетентнісного підходу в контексті Концепції Нової української школи, ключові компетентності, методи і прийоми роботи, які використовуються у процесі формування компетентностей учнів початкової школи, моделювали компетентнісно-орієнтований урок. В ході засідання вчителі мали можливість оцінити особисту обізнаність щодо змісту ключових компетентностей шляхом анкетування, результати якого засвідчили достатній рівень, що змотивує педагогів до більш глибокого і свідомого підходу у вивченні теоретичного матеріалу. Підводячи підсумок учасники засідання відмітили необхідність реалізації компетентнісного підходу, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових компетентностей особистості.
|