Концепція безперервної системи національного виховання передбачає в одному із своїх розділів започаткування основ трудового виховання, залучення дітей до мистецтва, розвиток творчих та художніх здібностей у різних видах дитячої діяльності, у тому числі художньої (ручної) праці, в якій виявляється великий потенціал для розкриття дитячої творчості, формування конструктивно-художньої компетенції. Цей вид діяльності найбільше збагачений засобами самовираження та розвитку цілеспрямованості, самостійності, наполегливості, ініціативи, відповідальності у дошкільників. Тож, прилучаючи дитину до художньо-творчої діяльності, педагог сприяє подальшому психічному розвитку і становленню творчої особистості. “Творча майстерня”, яка відбулася для вихователів та керівників гурткової роботи дошкільних навчальних закладів 18 березня 2015 року
...
Читати далі »