Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 19.05.2024, 09:09

Форма входу

Меню сайту
Наша адреса
м.Берислав
Херсонська область
osvitaberislav@gmail.com
Погода
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Січень » 28 » Майстер-клас для вихователів ДНЗ
17:56
Майстер-клас для вихователів ДНЗ

Освітній процес в дошкільному закладі спрямовується на формування компетентної особистості. Мовленнєва компетентність є однією із складників готовності дітей до школи та чинником  ранньої соціалізації особистості. У зв'язку з цим перед педагогами дошкільної ланки освіти стоїть ряд важливих завдань. Це не тільки збагачення активного словника дитини, а й розвиток її артикуляційного апарату, мовного дихання, удосконалення фонем, навчання вміння слухати мову, чітко вимовляти звуки у поєднаннях, а саме вагоме  - формування рівня оволодіння  елементами грамоти взагалі та навчання читання, зокрема. Ураховуючи те, що навчання дітей елементів грамоти - це складна аналітико-синтетична діяльність, на допомогу вихователям дошкільних навчальних закладів 28 січня  2015 року   на базі Бериславського ДНЗ №3 проведено авторський майстер-клас. “Інноваційні підходи  до методики навчання дітей раннього читання”.  В заході брали участь 18 вихователів  з дошкільних навчальних закладів  району. Педагог-майстер, Кобилянська Н.С. (вихователь Бериславського ДНЗ №3),  опрацювавши зміст інноваційних технологій, ідеї К.Ушинського, Д.Єльконіна, Г.Домана, Є.Шулешко, М.Зайцева, Л.Шелестової, Т.Грицюк та інших,  запропонувала систему своєї роботи з вихованцями за авторською «Моделлю навчання дошкільників раннього  читання», яка включає 3 етапи.   Виходячи з мети та завдань роботи з дітьми, кожен  з них  одержав свою назву, а саме: «Зустріч з ляльками – буквами», «Граючись – навчаємося», «Читай з нами, читай як ми, читай - краще нас». В зазначених розділах моделі описані певні методи та прийоми навчання: ігрові, які викликають зацікавленість, заохочують до роботи з буквами - на першому етапі, на другому – діти граються і в процесі дидактичних, розвивальних ігор починають засвоювати навички читання,  а на третьому – вправляються в читанні складів, слів, речень при виконанні різних дидактичних завдань на різноманітному наочному матеріалі. Знайомлючись зі змістом роботи  у кожному віковому періоді,  учасники майстер-класу могли практично  опрацювати методи та прийоми роботи з дітьми: ребус – метод,  розгадування мовних  кросвордів, інтуїтивне читання,  вправи “Шифрувальник”,  “Домалюй і прочитай”, “Абетка і  Буквар”,  розповідання казок-пригод про ляльки-букви, “оживлення” букв,   виготовлення “дарів”  для  ляльок-букв, складання слів за схемою-малюнком, читання за допомогою друдлів, ігри-вправи  на набірному полотні, графітній дошці, дидактичні вправи на сюжетному панно-фланелеграфі,  ігри  сендплей, мовна робота в міні-музеї капелюшків тощо. Учасники майстер-класу отримали методичні посилки з алгоритмом навчання дітей читання, дайджестом фахових видань. Оцінюючи роботу майстер-класу, вихователі відмітили його практичну спрямованість, змістовність, ефективність підібраних видів роботи  з вихованцями та  педагогами. 

 

Переглядів: 708 | Додав: doshkolnik | Теги: дошкільні навчальні закладі, майстер-клас
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Про нас
Пошук
Календар
«  Січень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Osvita.UA
Хмаринка тегів

OsvitaBerislav © 2024