Освітній процес в дошкільному закладі спрямовується на формування компетентної особистості. Мовленнєва компетентність є однією із складників готовності дітей до школи та чинником ранньої соціалізації особистості. У зв'язку з цим перед педагогами дошкільної ланки освіти стоїть ряд важливих завдань. Це не тільки збагачення активного словника дитини, а й розвиток її артикуляційного апарату, мовного дихання, удосконалення фонем, навчання вміння слухати мову, чітко вимовляти звуки у поєднаннях, а саме вагоме - формування рівня оволодіння елементами грамоти взагалі та навчання читання, зокрема. Ураховуючи те, що навчання дітей елементів грамоти - це складна аналітико-синтетична діяльність, на допомогу вихователям дошкільних навчальних закладів 28 січня 2015 року на базі Бериславського ДНЗ №3 проведе
...
Читати далі »