Проблеми формування мотивації навчальної діяльності на уроках біології та хімії було розглянуто під час семінару, який відбувся 24 квітня на базі КУ “Бериславський РЦ ОЗО”. Саме мотивація навчальної діяльності та пізнавальний інтерес, як узагальнений інтегративний показник мотиваційної сфери, виступають одним з найбільш вагомих стимулів отримання знань, успішного оволодіння навчальним матеріалом, його ґрунтовного засвоєння, творчого ставлення до процесу навчання. Учитель, реалізуючи запити й потреби сучасного суспільства, має бути професійно і особисто готовим до формування і розвитку мотиваційної сфери навчання.
У ході семінару учасники розглянули види мотивації та відпрацювали прийоми, що сприяють розвитку внутрішньої мотивації, щоб прищепити учневі смак, навіть пристрасть до навчання.
Учителі ознайомилися з сучасною формою інтерактивного навчання за допомогою Інтернет-ресурсів, що сприяє впровадженню технології “переверненого навчання” на уроках природничих дисциплін для самостійного вивчення теоретичного матеріалу з подальшим відпрацюванням практичних завдань у класі.
|