11 березня на базі Милівської загальноосвітньої школи відбувся семінар вчителів фізики на тему: “Технології формування пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики та природознавства”. Учасники семінару розглянули ряд інноваційних технологій навчання, що сприяють розвитку пізнавального інтересу, розвитку особистості та формують предметну компетентність учня серед них: “Перевернутий клас”, “Stem-освіта”, інформаційно-комунікаційні технології. На практичній частині вчителі фізики опрацювали педагогічні програмні засоби для створення демонстрацій “Жива фізика”, відеододаток до підручника 7 класу з фізики, ключові питання у викладанні, пропедевтичного до курсу фізики, предмету “Природознавство”. Практичним підтвердженням ефективності застосування інформаційно-комунікаційних, технології “Навчання як дослідження” прийомів, що формують пізнавальну діяльність був урок фізики в 7 класі, проведений вчителем Польщаном І.В. У ході роботи вчителі ознайомилися з досвідом роботи вчителя фізики Трошиної І.В. у формі електронного портфоліо.
Фото можна переглянути у фотоальбомі ://metodberislav.at.ua/photo
|