Суспільні й освітні потреби стимулюють застосування до процесів навчання історії та суспільних дисциплін нових підходів, у тому числі і полікультурного. Даний підхід передбачає дотримання органічної єдності історії, культури, мови, традицій і звичаїв свого народу та шанобливе ставлення до культур і звичаїв інших народів. Комплексним показником готовності учнів до життя і діяльності у багатокультурному суспільстві вважається полікультурна компетентність. Україна належить до держав із полікультурним середовищем, адже на її теренах проживають представники різних народів та національностей. Особливістю історичної науки є те, що вона допомагає зрозуміти наслідки впливу однієї культури на іншу. Тому темою семінару для вчителів історії, який відбувся 17 березня на базі Раківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів, було визначено тему «Полікультурність і багатоперспективність – важливі принципи сучасного викладання історії».
...
Читати далі »