26 квітня проведено семінар-практикум для вчителів української та зарубіжної літератур з теми «Компаративний аналіз художнього тексту як засіб формування полікультурності учнів на уроках літератури». Під час теоретичної частини учасники семінару узагальнили знання про компаративістику та методи компаративного аналізу, відтворили етапи, психолого-педагогічні та методичні умови компаративного уроку. У рамках практичної частини, працюючи в групах, вчителі відпрацювали уміння порівнювати художні твори на різних рівнях по темі «Міфологія», «І. Франко «Фарбований Лис» та індійська народна казка «Фарбований шакал», «Балада Гете «Вільшаний король та Т.Шевченка «Тополя». З досвіду проведення уроків компаративного аналізу виступила вчитель зарубіжної літератури Веселівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Єльнікова О.М. по темі «Шлях до перемоги. Утвердження сили людського духу ( порівняльний аналіз творів Р. Шеклі «Запах думки» та Лесі Ворониної «Таємне Товариство Боягузів, або засіб від переляку № 9». Як підсумок вчителі відмітили, що систематичне використання елементів компаративного аналізу та створення полімовної ситуації на уроках літератури підвищує рівень мотивації до вивчення предмету, забезпечує стабільний розвиток полікультурної компетентності учнів та сприяє розвитку цілісного сприйняття дійсності .

|