Збірку "Шляхи формування соціально-комунікативної компетенції дошкільників" складають матеріали, які розкривають зміст поняття соціально-комунікативної компетенції дошкільника, етапи розвитку комунікативності, методи та прийоми її формування. До практичної частин увійшли добірка ігор та вправ на розвиток соціально-комунікативної компетенції, тематика занять, план-графік екскурсій соціально-морального змісту тощо.
У збірнику розкриваються умови реалізації змісту обласної науково-методичної проблеми «Cоціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі» у дошкільному навчальному закладі шляхом використання різних форм методичної роботи з педагогами для підвищення їх професійної майстерності.
Вчитель Зміївської ЗОШ І - ІІІ ступенів Моцьо О.Ю. працює над реалізацєю проблеми "Впровадження технології критичного мислення на уроках історії в умовах компетентнісної освіти". Пропонуємо до Вашої уваги розробки уроків з використанням технології критичного мислення"
Збірка містить розроблені й адаптовані програми корекційно-розвивальних занять для дітей із затримкою психічного розвитку та з легкою розумовою відсталістю, а також конспекти занять та ілюстровані додатки до них.
В посібнику "Школа батьківської майстерності (психологічний аспект)" приведені форми роботи практичного психолога з батьками, а саме, організація Школи батьківської майстерності.
Методична збірка "Формування та підвищення знань, умінь, навичок здорового способу життя підлітків з метою попередження небезпечної поведінки" розкриває ефективні форми і методи профілактичної роботи з учнями.
Представлено матеріали з досвіду роботи вчителя початкових класів Сєчної Г.С. з теми "Розвиток пізнавальної діяльності учнів при вивченні математики в початкових класах".
Представлено матеріали з досвіду роботи вчителя української мови і літератури Козацької ЗОШ І-ІІІ ступенів Гетьман Світлани Олександрівни по використанню технології особистісно зорієнтованого навчання.