Одним із чинників успішного розвитку освітньої галузі є забезпечення наступності між суміжними освітніми ланками. На етапі дошкільної освіти реалізація наступності полягає у формуванні в дітей старшого дошкільного віку готовності до шкільного життя. Для етапу початкового шкільного навчання важливо враховувати той рівень сформованості життєвих компетенцій, з яким дитина прийшла до школи. Тому завдання вихователів та вчителів ознайомлюватись з системою освітнього процесу обох ланок, використовувати у своїй роботі ефективні технології, методи, прийоми з досвіду роботи колег. Саме такий підхід забезпечує поступальний природний розвиток особистості дитини. Використання здоров’язберігаючого життєвого простору для фізичного розвитку дітей стали предметом майстер-класу
...
Читати далі »