Нові вимоги до рівня професійної кваліфікації керівних кадрів, компетентності та управлінської культури обумовлюють новації в освітній галузі. Сучасний керівник школи об’єктивно виступає в багатьох ролях, причому це не виключно управлінські ролі (плановика, аналітика, прогнозиста, контролера, організатора, координатора), але й ролі вчителя, вихователя, методиста, господарника, арбітра при розв’язанні ділових суперечок і міжособистісних конфліктів, дипломата при організації зовнішніх контактів школи, суспільного діяча.
Проблемі розвитку професійно-ділових якостей керівника був присвячений постійно діючий семінар з питань управлінської діяльності для керівників ЗНЗ району, проведений на базі районного методичного кабінету. Семінар проведено у формі тренінгу, що дало можливість працювати в групах, виконувати проблемні завдання, афішувати та порівнювати напрацювання. У ході семінару були опрацьовані поняття ״професіоналізм״, ״ініціативність״, ״авторитетність״, ״інтерактивність״. Учасники семінару проявили творчість та креативність, створюючи образ ділової людини та складаючи формулу забезпечення успішності управлінських ініціатив, спрямованих на розвиток школи. Під час управлінського практикуму по прийняттю управлінських рішень проявили уміння глибоко і всебічно аналізувати стан справ, узагальнювати, вибирати найкращий варіант дій і впроваджувати його в практику. Присутні отримали рекомендації щодо ефективного управління часом, за проведеними тестами визначили особисті професійні та ділові якості керівника.
|